El president de BBVA, Francisco González, ha visitat aquest matí una oficina a Barcelona per
intercanviar impressions amb empleats del Grup sobre l´evolució del negoci i les
relacions amb el client, com a part de la seva jornada a Catalunya. En la seva
visita, Francisco González ha destacat en un acte amb empleats la importància
que té la xarxa per a l´entitat.
En el marc del seu viatge després de la integració de CatalunyaCaixa, Francisco
González també ha visitat la Direcció Territorial de Catalunya, ubicada a Terrassa, així
com la Direcció Territorial de Barcelona. Acompanyat per la directora de BBVA España,
Cristina de Parias, ha mantingut una trobada amb 280 empleats en representació de
tots els que treballen a Catalunya, amb qui ha pogut dialogar sobre la seva visió del
negoci, els reptes que afronta BBVA España i els avanços en el procés de
transformació.
«El paper de l´oficina serà rellevant durant molt de temps, tot i que és evident que el rol
canviarà», va dir Francisco González en la seva intervenció davant dels empleats. «És
molt important per a nosaltres que les oficines facin coses que aportin valor afegit i el
valor afegit significa la relació personal».
El president de BBVA ha destacat l'aposta del banc per Catalunya, territori que representa una part
fonamental del negoci de BBVA a Espanya. Després de l´adquisició d´UNNIM i de
CatalunyaCaixa, BBVA compta amb una quota de mercat del 23% a Catalunya i més de
3 milions de clients.
L´activitat bancària en el conjunt d´Espanya va generar un benefici de 936 milions
d´euros en els primers nou mesos de l´any, demostrant una vegada més una gran
resistència en un entorn complicat pels tipus d´interès en mínims, segons les dades que
va fer públics ahir l´entitat.