La campanya, que ja s'ha dut a terme a Londres, Manchester, Birmingham i Edimburg, està encapçalada per la British Humanist Association, que a l'octubre del 2008 va començar a recaptar fons per difondre aquest missatge arreu del món 'amb l'objectiu de sensibilitzar als ciutadans ateus, no creients i lliurepensadors en general sobre la necessitat de 'fer-se visibles'', segons expliquen a la seva pàgina web.

The British Humanist Association també manifesta a la seva pàgina web la necessitat dels ateus 'de sentir-se orgullosos de les seves conviccions i de reivindicar per a ells els mateixos drets i llibertats que es reconeixen a altres ciutadans pel sol fet de posseir o manifestar unes creences religioses', i afirma tenir el suport del professor Richard Dawkins, el conegut biòleg evolucionista autor de 'El espejismo de Dios' ('The God Delusion').

Pel que fa el recorregut d'aquests busos no s'ha pogut concretar, ja que els vehicles estaran disponibles a les cotxeres i cobriran les línies que l'empresa consideri convenient en funció de les necessitats del dia, segons han explicat fonts de TMB. La companyia s'ha volgut desvincular de l'entitat 'British Humanist Association i ha precisat que la contractació dels espais publicitaris als vehicles de TMB correspon exclusivament a una agència externa.

L'empresa no tem, arran d'aquesta campanya, accions en contra per part associacions contràries a aquesta iniciativa ja que 'els vehicles han portat espais publicitaris de tota mena, com els polítics durant les campanyes electorals, i tots contradictoris entre si fruit de la competència'. 'I sempre que hi hagi respecte TMB les autoritza', han afegit fonts de l'empresa.

L'Arquebisbat de Barcelona va difondre un comunicat aquest divendres en el qual expressava que 'per als creients en Déu, la fe en l'existència de Déu no és motiu de preocupació, ni és tampoc un obstacle per gaudir honestament de la vida, sinó que és un sòlid fonament per viure la vida amb actitud de solidaritat, pau i amb sentit de transcendència'.