La revista musical Rockdelux, que el passat mes de maig va anunciar el seu tancament, tornarà en una versió digital i de la mà del Primavera Sound, segons va anunciar ahir la promotora en un comunicat. Serà el pròxim dilluns, 14 de desembre, quan s'inaugurarà la segona etapa de la revista, 100% en línia a rockdelux.com i amb una aposta pel «periodisme de qualitat» a través d'un model de subscripció de pagament. El mitjà passarà de ser mensual i en paper a ser diària i en format digital com a «signe dels temps». El projecte seguirà dirigit per Santi Carrillo en el terreny editorial, i tindrà Francesc Vaz al departament comercial. Juan Cervera serà l'assessor editorial i Gemma Alberich, la responsable de disseny.

A més, als pilars de la revista (la música, les sèries, el cinema, la literatura i els còmics) s'hi sumaran altres expressions culturals com els videojocs, la moda, la gastronomia i l'esport, «sempre amb el rigor característic de la publicació». Pel que fa als abonaments, ja estan oberts i tindran un preu de 3,99 euros mensuals o 40 anuals, amb una oferta inicial d'un euro el primer mes.