Cerdanya, Capcir i Conflent estrenen la promoció conjunta amb nous webs

Els empresaris de les tres comarques lideren el treball per vendre la zona com una destinació unificada

18.08.2014 | 07:38
Una de les reunions dels gestors turístics de les tres comarques impulsades per l´empresariat local
Una de les reunions dels gestors turístics de les tres comarques impulsades per l´empresariat local

La Cerdanya, el Capcir i el Conflent han fet una passa històrica en la seva relació i la futura promoció com a destinació turística unificada. Gràcies a la unió empresarial dels dos costats de la frontera, les tres comarques han estrenat la difusió unitària dels respectius atractius i les ofertes turístiques a través de dues pàgines web: www.pyrenees-catalanes.com, per al públic de l'estat francès, i www.pirineus-sensacions.es, per al públic del costat sud de la frontera estatal.
De moment, les dues denominacions són provisionals per tal de poder afrontar ja aquesta campanya d'estiu. Una vegada els impulsors del Clúster Sol dels Pirineus (nom que rep aquest nou ens amb representació pública i privada de tot el territori) tingui l'informe que ha encarregat per trobar la millor marca, decidirà les denominacions definitives. De moment, la part sud no ha optat per la denominació Pirineus Catalans perquè el concepte abraça moltes altres zones lluny de la Cerdanya. De totes maneres, si bé es tracta de dues marques provisionals, els dos webs remarquen de manera visible les destinacions Cerdanya, Capcir i Conflent.

L'últim El més llegit
Enllaços recomanats: Premis cinema