L'hotel Muntanya implica els clients en la gestió sostenible a canvi d'acció solidària

07.03.2016 | 07:41

El Cerdanya Resort de Prullans, al cor del qual hi ha l'històric Hotel Muntanya, ha posat en pràctica un sistema per implicar els clients en la gestió sostenible del mateix establiment i de l'entorn a canvi d'accions solidàries. Els responsables del resort premien els clients amb una moneda nova anomenada social cerdà cada vegada que porten a terme una actitud sostenible com ara reutilitzar les tovalloles de les habitacions, compartir vehicle per arribar a l'hotel o fer les excursions, utilitzar vehicles no contaminants, descarregar-se l'app del resort i no imprimir els programes d'activitats o recollir les deixalles que troben pel recorregut durant les excursions. Aquestes monedes, cadascuna de les quals té un valor de 0,25 euros, els clients les poden retornar a l'hotel a fi i efecte que els seus responsables les converteixin en euros i les reinverteixin en projectes socials solidaris del país i el Pirineu. L'hotel ja ha instal·lat tres guardioles a la recepció amb les quals recull els socials cerdans des del mes de desembre.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
L'últim El més llegit
Enllaços recomanats: Premis cinema