Enxampen i denuncien quatre motoristes de trial en un circuit il·legal a Bolvir
Els Agents Rurals localitzen després de dies de seguiment aquest espai en una àrea de pastures on també hi ha una zona de flora protegida

Els motoristes enxampats a Bolvir / AGENTS RURALS
Eva Batlle
Els Agents Rurals han enxampat quatre motoristes de trial que utilitzaven un circuit il·legal a Bolvir. Tots han acabat denunciats per circulació motoritzada fora pista en una àrea de pastures.
El cos que vetlla pel medi ambient després de diversos dies de seguiment i en una de les inspeccions programades a la zona va poder interceptar quatre motos que utilitzaven aquest circuit ubicat a la zona de la Solana de Cerdanya.
Flora protegida
Es dona el cas a més, que aquesta zona on es va "construir" aquest circuit coincideix parcialment amb una àrea de flora protegida i, per tant, la circulació motoritzada li podia suposar un greu perill. Concretament, hi ha una àrea d'interès d'una espècie vulnerable, la sideritis (Sideritis bubanii).
A banda, en aquest espai també hi ha gravats ibers en roques de la Solana de Cerdanya i per tant, és una zona també de protecció de jaciments arqueològics. Ambdós aspectes estan regulats però no van acabar afectant a la denúncia dels motoristes.
- Sílvia Caballol ensenya la casa on viu amb l'exbisbe Xavier Novell després de fer-hi reformes
- Així és el dúplex de 170 metres quadrats on viuen Sílvia Caballol i l'exbisbe Xavier Novell
- L’excap dels Mossos d’Esquadra Eduard Sallent dirigirà projectes de gestió de crisi a SIMA Consulting
- Un grup expert en robatoris s'endú peces de la Joieria Uró de Manresa
- Quim Arenas, cap de parc: 'Amb pena, però pleguem del parc de Puigcerdà perquè volem
- Un manresà amb tetraplegia fa tres anys que espera que posin l’ascensor on viu
- L’estany de l’Estany reneix per uns dies
- La terrassenca Chemipol serà la primera indústria en implantar-se al Pont Nou de Manresa