Restalia revoluciona Amsterdam amb el seu nou 100 Montaditos

Cada establiment es converteix en un punt de trobada per gaudir de la gastronomia espanyola

Restalia revoluciona Amsterdam amb el seu nou 100 Montaditos.

Restalia revoluciona Amsterdam amb el seu nou 100 Montaditos. / Restalia.

Bego Contreras

Després de la inauguració del primer 100 Montaditos a la ciutat d'Amsterdam, la cadena acumula un altre èxit més a la seva història. I és que, l'acollida de la nova obertura ha tingut una rebuda molt positiva en aquest nou mercat, enfortint una vegada més la seva indiscutible fama: “Estem molt contents i gratament sorpresos. Al final, entres en un nou mercat on el teu concepte no és tan conegut com al teu país d'origen, però aquesta obertura ens confirma que som una marca internacional, ens hem trobat amb moltíssimes persones que, en la seva època d'Erasmus a Espanya, 100 Montaditos es va convertir en el seu lloc favorit i ho estaven esperant, també molts espanyols, a la qual cosa cal sumar-hi l'excel·lent ubicació i el gran reconeixement que té la gastronomia espanyola", va explicar Virginia Donado, consellera corporativa de Restalia.

Com a la resta de països, el nou local de 100 Montaditos “Sevilla tapas” es troba ubicat en una zona molt turística i de fort trànsit local, ideal per desenvolupar la restauració comercial. Així, amb aquest establiment situat al carrer Amstelstraat 7 d'Amsterdam es pretén continuar creixent i replicar l'èxit de Portugal, país on ja estan operant amb les seves cinc ensenyes. I és que, segons la companyia, Amsterdam és un mercat molt atractiu per diversos motius: “Hi ha molta presència espanyola i la nostra cultura gastronòmica agrada molt, a més hi ha poca competència de producte espanyol, el ‘casual food’ té molta penetració entre el públic jove i podem competir amb un preu únic en tots els nostres productes, incloent-hi la cervesa".

Amb aquest projecte, Restalia reforça la seva posició com la companyia de restauració organitzada que més potencia la marca Espanya fora de les nostres fronteres. I ho fa no només per ser la multinacional espanyola del seu sector amb més presència internacional, sinó que aquest creixement el lidera amb un concepte temàtic purament espanyol i únic al món.

Cada vegada que s'obre un nou restaurant 100 Montaditos, 'Sevilla Tapas' en l'àmbit internacional, es converteix en una mena d'ambaixada i punt de trobada per gaudir de la gastronomia espanyola i de la nostra manera d'entendre l'oci gastronòmic, com succeeix als restaurants de la companyia a Espanya: "Són punt de referència per al turisme que ens visita i per als residents temporals al nostre país, així com per als universitaris Erasmus de tot el món", afirma la companyia.

El nou local de 100 Muntats “Sevilla tapas” està ubicat al cèntric carrer Amstelstraat 7 d'Amsterdam.

El nou local de 100 Muntats “Sevilla tapas” està ubicat al cèntric carrer Amstelstraat 7 d'Amsterdam. / Restalia.

El nou local 100 Montaditos a Amsterdam

Amb l'objectiu d'impulsar el seu creixement internacional, la multinacional espanyola de restauració organitzada més internacional, Restalia, es consolida cada dia més i consolida el seu èxit en totes les localitzacions on es troba. Així, amb aquesta obertura, la companyia materialitza el seu projecte Capitales del Mundo, que té com a objectiu augmentar la seva presència en més de 40 grans ciutats arreu del món, en 20 de les quals ja està operant actualment, tant a Europa com a Llatinoamèrica i als Estats Units.

L'objectiu és replicar el model d'èxit que la companyia té a Portugal, país on ja supera les 50 unitats amb les cinc marques ja operatives i on treballa amb l'objectiu de duplicar la seva presència el 2025. Aquesta és la rellevància que Restalia posa en el creixement fora de les nostres fronteres, que preveu que el seu mercat internacional representi en els propers anys, almenys, el 30% del total de la seva cartera.

I és que Europa és el mercat prioritari per a aquesta primera etapa del projecte. Tot i això, Restalia seguirà impulsant la marca fora de les seves fronteres. Després d'Amsterdam, Praga, Varsòvia i Dublín seran els propers destins en què la companyia està treballant la seva implantació. Altres ciutats com Berlín també es troben dins dels mercats prioritaris per a la companyia.