Així és el nou anunci de Tinder rodat a Manresa

El bar Miami fa una aparició fugaç en la nova campanya de l'aplicació nord-americana, que va ser gravada a la capital del Bages el mes d'octubre

Andrea Izquierdo

Andrea Izquierdo

Manresa, la ciutat més infidel de la península Ibèrica, segons el portal Ashley Madison, s'ha convertit ara en l'escenari del rodatge de part d'un anunci de l'aplicació nord-americana de cites Tinder. El bar Miami de Manresa fa una aparició fugaç a la nova campanya de l'empresa nord-americana, de la que Regió7 va poder captar-ne les primeres imatges el passat mes d'octubre.

Un bar Miami il·luminat de color lila esdevé l'indret on una parella que s'ha conegut mitjançant aquesta plataforma enceta una nova etapa en la seva relació. Una noia i un noi s'acomiaden amb un petó davant del popular establiment bagenc després d'una cita i, tot seguit, la jove decideix modificar el nom de contacte de l'home al seu telèfon.

Sota l'eslògan "tot comença amb un matx", la campanya reivindica que el triomf d'una cita ve quan el cognom de la persona a qui acabes de conèixer "deixa de ser Tinder". I, la protagonista de l'anunci, que tenia agendat el jove amb qui acaba de quedar com a "Miguel Tinder" escenifica aquest moment, substituint el seu cognom telefònic, que indica que l'ha conegut a l'app, per tres emoticones que denoten amor.

@Tinder

cambio de apellido, 1a etapa! <3

♬ Promoted Music - Tinder

Un rodatge que no va passar desapercebut

El bar Miami de Manresa va acollir el 27 d'octubre la filmació de l'anunci de l'aplicació, a càrrec de la productora The Sleepers Productions SL. Va generar gran expectació a la zona, en gran manera provocada per l'aspecte que va prendre el popular establiment manresà. La il·luminació lila i les llums de neó amb què va caracteritzar-se el local, diferents de l'estètica usual del bar, advertien que a l'interior s'hi estava fent alguna cosa diferent de l'habitual, prou vistosa per cridar l'atenció dels vianants.