Els 'ecommerce' clients de BBVA dupliquen la facturació mitjançant Bizum el 2023, fins als 685 milions
EP
Els comerços electrònics ('ecommerce') clients de BBVA van tancar el 2023 amb una facturació de 685 milions d'euros mitjançant Bizum, fet que suposa duplicar el valor facturat durant l'any anterior, segons ha informat l'entitat financera en un comunicat.
El banc calcula que hi ha 8.677 'ecommerce' que utilitzen aquest mètode de pagament. També destaca que gairebé la meitat de tot el negoci de comerç electrònic que utilitza Bizum com a passarel·la de pagament es fa través de BBVA.
Per mesos, el desembre va ser el millor per a aquesta entitat bacària, amb una facturació d''ecommerce' a través de Bizum de 98,8 milions d'euros. En el conjunt de l'any es van registrar 16,6 milions de transaccions.
Durant el 2023 es van donar d'alta més de 600.000 clients particulars nous a Bizum dins del BBVA i els comerços actius que fan servir aquesta eina s'han duplicat, pràcticament, en sumar-ne 4.402 durant tot l'any passat.
- Alejandra Marisa: així és la model de 60 anys guanyadora d'un certamen de Miss Univers a l'Argentina
- Saps quantes cerveses pots beure sense donar positiu en un control d'alcoholèmia?
- Ampli desplegament per a rescatar una persona que ha caigut amb el cotxe per un barranc a Pont de Bar
- Neurocirurgia, destí de l’estudiant de Medicina a Manresa amb millor MIR
- Mor als 92 anys Lluís Vilà, president i fundador del Grup Vilà Vila
- MULTIMÈDIA | El Gósol dels primers turistes
- Necrològiques del diumenge 28 d'abril de 2024
- L'Abadia de Montserrat s'omple de turistes el dia de la patrona de Catalunya