Cesc Escolá i Carolina Iglesias presenten aquest divendres el primer LiveShopping a escala mundial amb motiu del Black Friday

Marc Márquez, campió del món de Moto GP, també formarà part del directe, on promocionarà la seva marca esportiva MM93

Cesc Escolà i Carolina Iglesias

Cesc Escolà i Carolina Iglesias / Arxiu particular

Redacció

i El manresà Cesc Escolá, conegut per ser professor de l'acadèmia d'Operación Triunfo de TVE i pels seus exercicis de fitness a les xarxes socials, i Carolina Iglesias (Percebes i Grelos) presenten aquest divendres una nova iniciativa comercial amb motiu del Black Friday. La presentadora de 'Lol: si te ríes' (Amazon Vídeo) i el capità de 'El Conquistador' són els conductors del primer Live Shopping multimarca, un esdeveniment que està previst per aquest 24 de novembre, Black Friday, i comptarà amb primeres marques de tecnologia, lifestyle, llar i cura personal.

Diferents marques es trobaran en un esdeveniment digital únic al món, on Xiaomi Espanya mostrarà la seva gamma de telèfons intel·ligents i productes de mobilitat, Conforama presentarà els seus últims dissenys per a la llar, Braun mostrarà l'últim en afaitat i depilació, i la companyia tecnològica Honor ensenyarà les seves últimes novetats en dispositius intel·ligents per a ús personal.

Marc Márquez, campió del món de Moto GP, també hi farà acte de presència amb la seva marca esportiva MM93 i regalarà en directe articles signats per ell. També la marca de cosmètica, Nike Cosmetics, mostrarà els seus productes únics en cura facial i corporal. I L.A. Rock Entertainment, participarà amb les seves experiències en el sector de festivals i concerts de música en directe.

Black Shopping és el primer LiveShopping a escala mundial, convertint el Black Friday en el millor aparador. L'esdeveniment en línia, amb durada de 2 hores (de 17:00 h a 19:00 h), també comptarà amb els macro influencers i micro influencers més destacats en cada categoria, que interactuaran amb els productes i les ofertes durant tot l'esdeveniment.

Segons paraules de Valentín Hernández, director de màrqueting de Señor Mono, "L'ús d'Internet com a canal de venda és una realitat, però com tot necessita una evolució. El format LiveShopping demandava adequar-se al consumidor d'avui dia; un consumidor que no sols vol veure una marca en la seva pantalla i que vol gaudir i divertir-se mentre compra."

Aquest nou format pretén oferir nombrosos productes en oferta, regals i sortejos en directe. Les promocions que s'hi facin es mantindran 15 dies.

L'esdeveniment es pot seguir en línia a través de la web www.blackshopping.es i des dels canals YouTube, Instagram, Twitter (X), etc., dels mateixos presentadors, influencers i les marques participants. Per optar tant a les ofertes com als premis, l'usuari haurà de registrar-se a la web.

BlackShopping és una iniciativa liderada per la productora Señor Mono, amb més de 20 anys d'experiència en el món de la producció showbusiness; VTEX, la plataforma tecnològica número u de ecommerce i live shopping en l'àmbit mundial, i Marketing4ecommerce, un mitjà de referència en matèria de màrqueting en línia.