Opinió | LA TALAIA

Un disseny que expressa una aposta

El lector haurà arribat a aquesta pàgina havent observat que el diari té avui un aspecte diferent. Els continguts són els mateixos, amb el mateix estil periodístic, però el disseny és nou. Efectivament, Regió7 estrena avui una nova maqueta, una més en una llarga història de 45 anys que va començar amb el diari publicat en blanc i negre i composat manualment i que ens ha portat fins a un present en què el diari llueix un disseny a l’alçada dels millors del sector. També el web, que va néixer rudimentàriament el 1996, va ser redissenyada en profunditat el 2004, va tenir una versió ja amb tots els trets tecnològics actuals el 2008, i ha anat evolucionant fins al disseny vigent, introduït ara fa tres anys. Avui estrenem un disseny del paper que actualitza la presentació gràfica de manera que el lector la veurà més alineada amb els llenguatges del moment. És un pas endavant que expressa l’aposta de l’empresa editora, dels responsables del diari i dels seus equips pel futur d’aquest producte, que conviurà durant molt temps amb l’edició digital i retindrà un lector fidel (25.000 diàriament) que en valora l’estètica, la jerarquització, la comoditat de la lectura i la possibilitat de guardar i rellegir. Són qualitats de gran valor que lectors i anunciants valoren molt i que faran que hi hagi paper per molts anys.