La gira de "La plaça del Diamant" passarà per Manresa al gener
L'espectacle dirigit per Carlota Subirós i que ha obert la temporada del TNC es podrà veure al Kursaal els dies 20 i 21 del primer mes del 2024

L'actriu Vicenta Ndongo en una escena de "La plaça del Diamant" / DAVID RUANO/TNC

Després de triomfar a la sala gran del Teatre Nacional de Catalunya, la producció de La plaça del Diamant durà a terme en els propers mesos una llarga gira que inclou Manresa. L'espectacle que ha obert la temporada de l'equipament barceloní, dirigit per Carlota Subirós, visitarà València i Palma de Mallorca abans de començar un periple per diversos escenaris del país entre els quals el del Kursaal els dies 20 i 21 de gener.
La versió escènica de la popular novel·la de Mercè Rodoreda ha aplegat prop de 20.000 espectadors en les 29 funcions realitzades al TNC, i exhaurint localitats l'última setmana. El muntatge es va acomiadar ahir diumenge, 5 de novembre, del teatre públic i ara es disposa a voltar fins, almenys, el proper mes de març. La gira és una iniciativa del TNC i el Departament de Cultura.
Amb adaptació de Ferran Dordal i Carlota Subirós, música en directe de Clara Aguilar i escenografia de Max Glaenzel, La plaça del Diamant ha estat interpretada per Lurdes Barba, Màrcia Cisteró, Montse Esteve, Paula Jornet, Vicenta Ndongo, Neus Pàmies, Anna Pérez Moya, Alba Pujol, Vanessa Segura i Yolanda Sey.
El Kursaal anunciarà en els propers dies quan es començaran a vendre les entrades.
- Leyla Kazim, la dona que no va fer res a la feina durant un any: 'Vaig desenvolupar la sospita que el meu lloc era irrellevant i inútil
- 440 tones de paper i cartró perdudes a Manresa: Un error en el sistema de recollida selectiva?
- El temporal descarrega amb força al Bages i deixa carreteres inundades, un arbre caigut a la via i diversos avisos al 112
- La nau on es traslladarà la plataforma d'aliments de Manresa inclourà formació en oficis i de català i castellà
- La tempesta converteix un autobús en un vaixell a Rajadell
- Abogados Cristianos porta als tribunals la retirada de la Creu del Pont Vell de Gironella
- Necrològiques del 7 d'agost del 2026
- Un cel ple de cigonyes sorprèn Manresa aquest matí