Prensa Ibérica rellança «El Correo de Andalucía»

El periòdic degà de Sevilla estrena web i porta a terme una renovació integral dels seus continguts

Prensa Ibérica rellança «El Correo de Andalucía»

Prensa Ibérica rellança «El Correo de Andalucía»

Redacció.

Quan acaba de complir 125 anys d’existència, El Correo de Andalucía estrena, a partir d’avui, nova web i amplia la seva oferta informativa, de serveis i oci, després de la seva incorporació a Pressa Ibérica, grup líder en el mercat periodístic espanyol del qual també forma part Regió7.

El degà de la premsa sevillana compte des d’avui amb la plantilla més jove del periodisme andalús. Un equip dirigit per la periodista Isabel Morillo, amb l’objectiu de’explicar Andalusia als andalusos, però també de projectar Andalusia a Espanya, fugint de tòpics i posant en valor l’embranzida de la primera comunitat en nombre d’habitants. La nova aposta informativa de Prensa Ibérica dedicarà especial atenció a la política i l’economia, sense oblidar per això la informació de proximitat ni la vinculada amb l’esport, la cultura o la tradició. Seccions com a Enfocament, Panorama o «La Recogía» destaquen en el nou menú de El correo de Andalucía.

El Correo de Andalucía és la vint-i-quatrena capçalera d’informació general de Prensa Ibérica i la primera íntegrament en format digital, per la qual cosa la seva aposta per les noves narratives periodístiques i la comunicació multimèdia seran eix de la seva oferta informativa. Prensa Ibérica edita a més dos periòdics esportius (Sport i Superdeporte), diverses revistes de prestigi (Cuore, Woman o Viatjar, entre elles), així com unes altres de caràcter sectorial i professional. A més a més, edita 66 Cròniques, dedicades a la informació híperlocal. Tot això ha situat a Prensa Ibérica com el primer grup de comunicació espanyol per audiència, amb 27 milions d’usuaris únics i 592 milions de pàgines vistes en 2023, segons el mesurador Comscore.