"Les empreses volen millorar l'eficiència administrativa"

Servei laboral: un ampli equip humà d'especialistes en l'assessorament i la gestió legal, a les empreses i a les persones

Aida de las Heras

Aida de las Heras / ADBISIO

Quins són els principals serveis que busquen els clients?

Primer de tot, un bon assessorament normatiu en matèria laboral. En els darrers anys, com que han sortit moltíssimes lleis noves envers RRHH, amb tot el tema d’igualtat, una reforma laboral... és imprescindible tenir un expert en aquesta matèria per tal de complir amb tota la normativa laboral d’aquest país i, sobretot, per oferir una comunicació de 360 graus entre el treballador, l’empresa i l’assessoria.

A més a més, les empreses d’avui en dia, volen l’eficiència administrativa. Busquen, sobretot, que les ajudem a agilitzar i millorar els seus processos en l’àmbit laboral. Això inclou l’automatització de les tasques, l’estudi dels llocs de treball i la gestió electrònica de documents que aconseguim gràcies al nostre portal de client i de treballador.

Així mateix, des del despatx ho tenen tot; tot el que necessiten per al seu dia a dia. Aquí hi troben l’assessorament laboral, jurídic, subvencions i anàlisis de dades. I gràcies a tot això els nostres clients se senten acompanyats en totes les àrees.

Quina és la mida de les empreses que acudeixen a Adbisio?

Els nostres clients són, sobretot, petita i mitjana empresa, tot i que també donem servei a la petita empresa i de sectors molt diversos.

Hi ha hagut un increment de les consultes relacionades amb els plans d’igualtat?

Arran de la publicació del RD 6/2019 i les actualitzacions de la norma que s’han fet posteriorment, l’obligació de tenir el Pla d’Igualtat en empreses va disminuir a 50 persones en plantilla, ha fet que augmentés considerablement el nombre de peticions, ja que ara inclou més el teixit empresarial del nostre país.

Com garanteixen un servei personalitzat a les empreses?

Cada empresa és única per la qual cosa oferim una atenció personalitzada que s’adapti a les seves necessitats. L’estreta relació que mantenim amb els nostres clients, i el fet de coneixer-los estretament, fa que puguem oferir exactament el que necessiten.

Són conscients les petites i mitjanes empreses de totes les eines que tenen al seu abast per créixer? (ajuts, consultoria per millorar...)

Cada cop surten més ajuts o canvis normatius que fan difícil que les persones que no es dediquen a això sàpiguen quines subvencions o bonificacions poden aplicar-se. I no només això, sinó també fer els tràmits davant de les administracions oportunes i justificar-los cada cop és més costs. I aquí entrem nosaltres: oferint aquesta experiència als nostres clients.

Quin feedback us han donat les empreses que han treballat amb Adbisio ETL GLOBAL?

Mantenim una estreta relació amb tots i cadascun dels nostres clients. I això fa que estiguem en contacte continu amb cadascun d’ells.