Exposició de maquetes LEGO a Barcelona
La mostra s’ubica a la segona planta del centre comercial SOM Multiespai, al costat dels cines Cinesa

Reproducció de l'Air Force One, l'avió presidencial dels Estats Units, feta amb peces LEGO
Redacció
Barcelona acull des d’aquest Nadal una proposta única que capta l’atenció tant de petits com d’adults. L’Exposició de Models Construïts amb Peces LEGO desplega en un ampli espai de 1.500 metres quadrats més de 100 maquetes construïdes íntegrament amb peces pertanyents a aquest joc. Una selecció que, segons els organitzadors, es troba entre les més espectaculars d’Europa. La mostra inclou des de rèpliques d’edificis fins a escenes de pel·lícules.
Entre els diorames més destacats es troba una impressionant reproducció de l’Air Force One, l’avió presidencial dels Estats Units, construït a una escala de 1:7 i compost per més d’un milió de peces de LEGO. Així mateix, els visitants hi poden veure una rèplica detallada del Capitoli dels Estats Units, una representació de Gotham City completa amb el cotxe de Batman en una cova subterrània i fins i tot una figura a escala real inspirada en el personatge de Hulk i composta per 70.000 peces.
No només es tracta d’una exhibició per observar. La zona FunPark convida els visitants de totes les edats a submergir-se en el procés creatiu, oferint blocs de construcció de diverses mesures perquè cadascú construeixi la seva pròpia obra mestra. L’exposició –que no organitza directament el fabricant LEGO– ha passat per diverses ciutats europees i acumula més de 3 milions de visitants en els últims cinc anys.
Dates i horari
La mostra va obrir el 26 de desembre del 2023. Té entrades a la venda a la web per a visites fins al 31 de gener del 2024, tot i que hi consten també horaris d’obertura per a tot el mes de febrer. Obre de dilluns a diumenge amb horari fix de 10.00 a 20.00 hores.
Preu
Les entrades poden comprar-se a la web de l’exposició i en taquilla, a un preu d’11 euros per persona els dissabtes i diumenges i un euro menys els dies feiners. Hi ha descomptes disponibles per a famílies i entrada gratuïta per a nens que mesurin menys de 95 cm. A més, per 16,50 euros per persona –també amb un euro de descompte entre setmana– es pot disfrutar d’una segona mostra al local annex, anomenada 3D Trick Gallery. Consisteix en muntatges fotogràfics amb efecte 3D i to humorístic per als amants de les il·lusions òptiques, les selfies i les xarxes socials.
On és
L’Exposició de Models Construïts amb Peces LEGO® s’ubica a la segona planta del centre comercial SOM Multiespai (avinguda de Rio de Janeiro, 42), al costat dels cines Cinesa. La parada de metro més pròxima és Fabra i Puig (L1).
- Pluja de connexions al primer Vermut per a solters del Bages: 66 "matchs" i un èxit d'assistència
- Troben en estat menys greu un home que havia perdut el coneixement a Sant Joan de Vilatorrada
- Primera imatge de Rosalía com a 'stripper' a la tercera temporada d'Euphoria
- El conductor que va xocar contra la família que va perdre dos fills a Cercs va sortir-se del seu carril
- Mor Jaume Armenteras, alcalde de la Pobla de Claramunt durant 23 anys
- Angoixant moment als Pirineus: una esquiadora catalana grava com una allau l'arrossega muntanya avall amb el seu gos
- La família dels nens morts a l'accident de Cercs agraeixen la tasca dels serveis sanitaris
- L’augment de la gravetat dels accidents de trànsit preocupa als Bombers de la Regió d’Emergències Centre