La nova 'app' de Dia revoluciona les compres 'on line'
La cadena llança a Espanya una nova aplicació omnicanal, que permet fer la compra en tres clics, des del mòbil, i estalviar a la cistella de la compra gràcies al seu nou moneder electrònic
Dia, la xarxa líder de botigues de proximitat a Espanya, ha donat un pas significatiu cap a la transformació digital amb el llançament de la seva nova aplicació mòbil. Aquesta innovadora 'app', disponible des de juny d'aquest any, ofereix als clients una experiència de compra completament renovada i simplificada, que integra tant els canals de venda físics com els digitals i promet facilitar la vida dels consumidors amb ofertes i avantatges exclusius.
La nova 'app' de Dia busca consolidar la posició de l'empresa en el mercat 'en línia', que ha experimentat un creixement vertiginós en els últims anys. Al 2021, Dia tenia una cobertura del 52% en el mercat digital, i al 2023, aquesta xifra s'ha incrementat significativament, i ja ha arribat a més del 84%. A més, Dia ara atén el 93% dels municipis amb menys de 10.000 habitants gràcies a la seva plataforma de comerç electrònic.
Tal com explica el CEO de Dia Espanya, Ricardo Álvarez, "per a nosaltres, la transformació digital és un repte indispensable i el llançament d'aquesta nova aplicació simbolitza, a través de la tecnologia, el nostre compromís amb el client".
La 'app' que ajuda a estalviar a la cistella de la compra
Per celebrar el llançament d'aquesta aplicació revolucionària, Dia ofereix un incentiu atractiu per als primers usuaris. Aquells que descarreguin la 'app' i es registrin per primera vegada rebran cinc euros de descompte en les seves compres Dia, 20 euros per a la seva primera compra en línia i 10 cupons amb descomptes exclusius per als membres del ClubDia.
La nova 'app' de Dia millora l'experiència de compra perquè el client pugui triar com desitgen fer i rebre la seva compra. Senzilla i intuitiva, permet als usuaris de qualsevol generació fer una compra completa i ràpida des del mòbil. A més, des de la pàgina principal es pot accedir a totes les funcions i tot en temps real.
L'aplicació ofereix als clients accés a un catàleg de més de 8.000 referències, incloent productes Dia i altres marques, ampliant així les opcions disponibles per als consumidors. A més, els usuaris poden omplir el seu carret virtual i més tard rebre els productes a casa seva.
De fet, els clients tenen l'opció de rebre els seus comandaments en franges d'una hora, en el mateix dia o fins i tot en menys d'una hora a les principals ciutats espanyoles. Això s'ha traduït en un alt nivell de satisfacció dels clients, amb un 88% dels comandaments lliurats en franges d'una hora i un 90% en el mateix dia. A més, Dia ha implementat enviaments "ecofriendly" i rutes optimitzades per reduir la seva empremta de carboni i contribuir a la sostenibilitat ambiental.
Noves funcionalitats
La nova 'app' de Dia ofereix una experiència omnicanal completa en unir els canals de venda físics i en línia en un sol dispositiu. Els usuaris poden consultar en temps real productes, fullets, tiquets i factures, així com repetir comandes o gaudir de descomptes especials tant en les compres a la botiga com en dia.es. Aquesta funcionalitat estarà disponible fins i tot sense connexió a internet, el que facilita l'accés a la informació en qualsevol moment i lloc.
Una de les característiques destacades de la nova 'app' és el seu motor de cerca millorat. Gràcies a l'ús de la intel·ligència artificial i l'aprenentatge automàtic ('Machine Learning'), els usuaris poden realitzar cerques intel·ligents i buscar productes utilitzant comandaments de veu. Aquesta funcionalitat agilitza el procés de compra i fa que sigui més accessible per a una àmplia gamma d'usuaris.
D'altra banda, l'aplicació introdueix un nou moneder electrònic anomenat "Wallet," on els clients poden acumular tots els descomptes i promocions per canviar-los tant en compres a les botigues físiques com en línia. Gràcies a la 'app', els clients poden accedir a totes les avantatges del Club Dia: ofertes especials, descomptes de fins al 40% i beneficiar-se de l'ample programa d'aliances amb empreses líders com Endesa, MAPFRE, Galp, Securitas Direct, Avis o Legálitas, que els permet estalviar fins a 300 € anuals en les seves compres a Dia.
La nova 'app' de Dia està disponible per a dispositius iOS i Android i promet simplificar la vida dels compradors, oferint una experiència de compra ràpida, eficient i plena de beneficis i descomptes exclusius. Amb l'auge del comerç electrònic i la creixent demanda d'opcions de compra més convenients, aquesta aplicació podria convertir-se en un element fonamental en l'estratègia de Dia per mantenir i expandir la seva presència en el mercat espanyol.
- Alejandra Marisa: així és la model de 60 anys guanyadora d'un certamen de Miss Univers a l'Argentina
- Saps quantes cerveses pots beure sense donar positiu en un control d'alcoholèmia?
- Ampli desplegament per a rescatar una persona que ha caigut amb el cotxe per un barranc a Pont de Bar
- Mor als 92 anys Lluís Vilà, president i fundador del Grup Vilà Vila
- MULTIMÈDIA | El Gósol dels primers turistes
- Necrològiques del diumenge 28 d'abril de 2024
- L'Abadia de Montserrat s'omple de turistes el dia de la patrona de Catalunya
- Deixa els seients del cotxe com nous amb aquest truc casolà