Dani Mauriz, director de l’Escola Montserrat, intervé en el congrés internacional de màrqueting educatiu
Una audiència de set-centes persones va escoltar a Madrid la ponència de Dani Mauriz, director de l’Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet, sobre els principals errors en l’estratègia comercial d’un centre de Formació Professional. Va ser en el marc d’Eduketing, el congrés internacional sobre màrqueting educatiu, al qual assisteix personal directiu de centres, responsables de comunicació i màrqueting, entre altres. En la seva intervenció, Mauriz va repassar quinze punts claus en l’estratègia de màrqueting d’un centre educatiu, quins errors cal evitar, i va donar consells i solucions pràctiques per evitar-los o corregir-los. S’hi van tractar temes com l’atenció personalitzada, la inserció laboral de l’alumnat, promocions per a la matriculació, etc.
- Alejandra Marisa: així és la model de 60 anys guanyadora d'un certamen de Miss Univers a l'Argentina
- Saps quantes cerveses pots beure sense donar positiu en un control d'alcoholèmia?
- Ampli desplegament per a rescatar una persona que ha caigut amb el cotxe per un barranc a Pont de Bar
- Neurocirurgia, destí de l’estudiant de Medicina a Manresa amb millor MIR
- Mor als 92 anys Lluís Vilà, president i fundador del Grup Vilà Vila
- MULTIMÈDIA | El Gósol dels primers turistes
- Necrològiques del diumenge 28 d'abril de 2024
- L'Abadia de Montserrat s'omple de turistes el dia de la patrona de Catalunya