Dani Mauriz, director de l’Escola Montserrat, intervé en el congrés internacional de màrqueting educatiu

Dani Mauriz, director de l’Escola Montserrat, intervé en el congrés internacional de màrqueting educatiu

Dani Mauriz, director de l’Escola Montserrat, intervé en el congrés internacional de màrqueting educatiu / ARXIU PARTICULAR

Una audiència de set-centes persones va escoltar a Madrid la ponència de Dani Mauriz, director de l’Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet, sobre els principals errors en l’estratègia comercial d’un centre de Formació Professional. Va ser en el marc d’Eduketing, el congrés internacional sobre màrqueting educatiu, al qual assisteix personal directiu de centres, responsables de comunicació i màrqueting, entre altres. En la seva intervenció, Mauriz va repassar quinze punts claus en l’estratègia de màrqueting d’un centre educatiu, quins errors cal evitar, i va donar consells i solucions pràctiques per evitar-los o corregir-los. S’hi van tractar temes com l’atenció personalitzada, la inserció laboral de l’alumnat, promocions per a la matriculació, etc.