Un tiktoker manresà, nominat a millor creador revelació d'esports de l'Estat als Premis TikTok 2023

Jordi Gálvez té una comunitat de 342.300 seguidors al seu perfil @justbasket7, on parla de l'actualitat informativa del bàsquet i l'NBA

La manresana TOUS es corona en la segona edició dels TikTok Ad Awards, els guardons que distingeixen agències i marques

Dos vídeos del tiktoker manresà @justbasket7

Dos vídeos del tiktoker manresà @justbasket7 / TikTok

Redacció

El compte enrere per a la tercera edició dels Premis TikTok ja ha començat. I entre els creadors de continguts nominats a la nova edició dels guardons de la popular xarxa social hi ha el manresà Jordi Gálvez, @justbasket7 a les xarxes socials. El tiktoker de la regió central està nominat a la categoria de millor creador revelació d'esports d'Espanya.

El jove bagenc, de 23 anys, té 342.300 seguidors a TikTok. Una comunitat que va començar a construir el 2020, l'any que va decidir crear un perfil dins de la plataforma especialitzada en la creació de vídeos curts. Des de llavors s'ha dedicat ha penjat contingut dedicat a l'actualitat informativa del món del bàsquet, especialment de l'NBA.

@justbasket7 Respuesta a @JUUUST🏀 Recuerdo que podéis votarme en Premios TikTok a diario🫶🏼❤️ #nba #nbaespaña #baloncesto #justbasket7 #brandonmiller #isaiahstewart ♬ sonido original - JUUUST🏀

"Sempre havia pensat que volia crear contingut a les xarxes socials, però mai m'havia parat a pensar que podia fer-ho de bàsquet" comenta Gálvez a Regió7. El manresà, que ha jugat tota la seva vida a aquest esport i és soci del Baxi Manresa, considera el bàsquet la seva passió. Per això va decidir llançar-se a la piscina i crear un perfil a TikTok, unint-se així a la comunitat de bàsquet existent dins de la plataforma. El bagenc assegura que els primers mesos creant contingut no va tenir gaire èxit. "Tinc molt clar que si no hagués enfocat els meus vídeos en el bàsquet, ho hauria acabat deixant perquè no ho hagués gaudit" declara.

Després de moltes hores i esforç, el perfil va començar a agafar popularitat. Entre els seus vídeos, hi ha entrevistes a l'exjugador de l'NBA Salah Mejri i l'exjugadora de la selecció espanyola Amaya Valdemoro, entre altres.

@justbasket7 Preguntas rápidas con Amaya Valdemoro🎙️ Sígueme para no perderte la Parte 2👀 Gracias a la @NBA tuve la oportunidad de entrevistar a Amaya en Valencia, donde se celebrarán las Finales de la Jr NBA del 21 al 24 de junio🔥 #nba #nbaespaña #baloncesto #amayavaldemoro #preguntasrapidas #baloncestofemenino #wnba #baloncestoespaña #justbasket7 ♬ sonido original - JUUUST🏀

Gálvez es troba nominat a la categoria de millor creador revelació d'esports de l'Estat, que Tiktok atorga a aquells creadors de contingut nous que darrerament han tingut un creixement exponencial. El manresà és l'únic representant de la comunitat del bàsquet d'entre tots els tiktokers nominats en aquesta categoria. Gálvez que va rebre la notícia de la nominació fa un parell de setmanes diu que "la gran sort és estar nominat", tot i que si guanya "m'agradaria representar aquest esport que a Manresa, sobretot, és tan latent".

A banda de la categoria d'Esports, els premis TikTok reconeixen la creativitat, diversitat i autenticitat de la comunitat de la plataforma a Espanya en set categories més: entreteniment, comèdia, divulgació, moda i bellesa, gastronomia i viatges, gaming i impacte social. Els usuaris de la plataforma poden votar a través d'aquest enllaç fins al pròxim 6 de novembre als seus creadors, marques i artistes favorits entre tots els nominats.

La gala de premis serà retransmesa en el perfil de TikTok Espanya (tiktok_és) el dia 22 de novembre on es donarà a conèixer el nom dels premiats.

Tous, premiada en la edición española dels TikTok Ad Awards

La manresana Tous també ha estat distingida per TikTok. En aquest cas, en la categoria Greatest TikTok en la segona edició dels premis TikTok Ad Awards, lliurats el passat 26 d'octubre, que reconeixen a les brillants agències i marques que lideren el camí a TikTok amb les campanyes més creatives, innovadores i que han aconseguit resultats de conversió al llarg d'aquest any. Un jurat de 15 experts de la indústria publicitària a Espanya ha escollit la campanya CLAWS de la joieria manresana, creada per l'agència Está Pasando, per ser la millor en ajustar-se als valors de comunitat, cultura i creativitat de la xarxa social.

@tousjewelry We have a winner! 💫 The TOUS Claws kit by Maritza Pazz will soon be in our store 🧸 Join @gigi_vives and dare to show your claws 💅🏻 #TOUSClaws #nails #TOUS #jewelry ♬ sonido original - TOUS

Xavier Rebés, Innovation and Transformation Executive Director de Tous, ha comentat en relació al guardó que “ens il·lusiona moltíssim l'increïble acolliment que ha tingut la nostra primera col·lecció de joies per a ungles: TOUS CLAWS, que hem co-creat amb la comunitat Nail Art des de TikTok, aconseguint més de 34 milions de visualitzacions en el procés de co-creació del producte amb la comunitat. Així, confirmem que TikTok és una plataforma que premia la creativitat, i on les tendències sorgeixen de la connexió que neix de la comunitat”.

Arran d'aquest reconeixement, Tous, al costat de Está Pasando, també tindrà l'oportunitat de competir en el Gran Premi Europeu d'Amsterdam, que se celebrarà a finals de novembre.