La segona jornada de rodatge d'un anunci per Toyota torna a transformar Manresa en París

Un doble substitueix aquest dimarts l'estrella de l'espot, el jugador d'hanbol Nikola Karabatic

Entre operadors, ajudants i figurants, la producció ha mobilitzat una cinquantena de persones

Moment de la segona jornada de rodatge de l'anunci de Toyota, aquest dimarts, al carrer Urgell

Redacció

Redacció

Manresa s'ha tornat a disfressar de París aquest dimarts en el segon -i darrer- dia del rodatge d'un anunci de la marca Toyota per part de la Productora Twentyfour Seven Grup SL i que protagonitza el jugador d'handbol Nikola Karabatic.

Vianants i botiguers del carrer Urgell s'han trobat aquest vespre aquesta escena: gent aplaudint i animant mentre un actor molt alt feia moviments d'handbol. No era, però, Karabatic, sinó el seu doble. El jugador, de 39 anys i membre del PSG, només va participar en la primera sessió del rodatge, que va tenir lloc diumenge.

Ara bé, avui, igual que fa dos dies, desenes de curiosos s'han aplegat a les bandes dels espais delimitats per veure com és un rodatge i s'han tornat a fer talls de trànsit intermitents de vehicles i peatons a diferents carrers. Aquests, poden continuar fins cap a les 21 h, al Sobrerroca, el carrer d’en Botí, el carrer de les Beates, la Plana de l’Om, el carrer Sant Miquel, el carrer Urgell, el carrer del Born, la placeta de la Mel i el carrer d’en Cirera.

I és que Twentyfour Seven Grup ha convertit la plana de l'Om i els carrers que l'envolten en vies de la capital francesa, amb cartells en francès -'Fruits et legumes' posa ara on abans hi havia Comestibles Comallonga- i forces extres. Sumats als operadors de càmera i ajudants, són més d'una cinquantena de persones treballant en aquest anunci.

París serà la propera seu dels Jocs Olímpics.

La primera jornada del rodatge, en fotos: