BBVA, guardonada pel Club de Jurats dels Premis Eficàcia 2023

El guardó reconeix el projecte educatiu del banc "Aprenem junts"

Peio Belausteguigoitia, durant la recepció del reconeixement

Peio Belausteguigoitia, durant la recepció del reconeixement / BBVA

Redacció

BBVA ha estat premiada pel Club de Jurats dels Premis Eficàcia 2023, de l'Associació Espanyola d'Anunciants, per la seva estratègia de marca en transformació digital i el projecte educatiu ‘Aprenem junts’. L'entitat, després de tres anys com a finalista, ha aconseguit aquest guardó, que posa en valor la innovació i l'estratègia de continguts d'‘Aprenem junts’. En l'actualitat, aquesta plataforma té més de set milions de subscriptors i els seus vídeos superen els 770 milions de visualitzacions a YouTube, 236 milions a Espanya. Catalunya és la tercera comunitat autònoma amb més visualitzacions, més d'11,5 milions.

El banc, que s'ha imposat a Burger King i Samsung, ha estat guardonat amb el 'Premi a la trajectòria publicitària de marca' per transformar la digitalització en una oportunitat per impactar en la vida de les persones, utilitzant la tecnologia per ajudar a prendre millors decisions i transmetre la importància de la salut financera en la societat. "Aquest premi és el reconeixement de l'esforç de molts anys. A BBVA treballem per ser un banc innovador que busca acompanyar les persones i crear un impacte positiu a les seves vides", va assenyalar Peio Belausteguigoitia, 'Country Manager' de BBVA a Espanya, a l'entrega dels premis celebrada dimecres al Teatro Real de Madrid. Per al Country Manager de BBVA a Espanya, el compromís de l'entitat des de fa anys és saber transmetre com un banc pot crear oportunitats reals a la vida de les persones, millorant a més la percepció de la marca.

Aquesta iniciativa, que BBVA va llançar el gener del 2018, va sorgir amb la idea de millorar la vida de les persones de tot el món amb continguts inspiradors explicats per grans experts, explica l'entitat bancària. Des de llavors, els protagonistes han compartit els seus coneixements en matèries com l'ús de les noves tecnologies, la gestió emocional, l'educació en igualtat o -més recentment- la lluita contra el canvi climàtic o la inclusió social.

Premis Eficàcia 2023

Els Premis a l'Eficàcia són convocats per l'Associació Espanyola d'Anunciants des de fa 25 anys i tots els jurats que han participat a cadascuna de les edicions formen el Club de Jurats. Més de 260 prestigiosos professionals de les empreses anunciants, agències de mitjans, agències de publicitat o planners, entre d'altres. El guardó que atorga el Club de Jurats dels Premis a l'Eficàcia reconeix el treball consistent de la marca en la recerca de l'eficàcia a través de les eines de publicitat, innovació, estratègia i bon ús dels mitjans, demostrant el retorn de la inversió