Tinder llança el pla VIP: t'hi apuntes?

Només hi tenen accés un 1% dels usuaris

Els beneficis són impressionants

Tinder, l'aplicació de moda per lligar

Tinder, l'aplicació de moda per lligar / Redacció

Carles Planas Bou

Des del passat dilluns 18 de desembre ja pots entrar al pla VIP de Tinder. Si t'encanta l'aplicació, ara és el moment de canviar-te de pla i conèixer més gent interessant. Aquest pla es va anunciar el setembre, però fins ara no s'ha fet efectiu. Per poder accedir al pla VIP, necessites fer una subscripció de 499 dòlars mensuals, uns 467 euros.

La nova subscripció de la plataforma per lligar permetrà als que paguin gairebé 6.000 dòlars l'any l'oportunitat de veure i ser vistos pels "perfils més buscats" i enviar missatges privats a persones amb qui no hagin fet 'match' dues vegades a la setmana, és a dir, sense la necessitat que s'hagin agradat prèviament.

El pla, conegut com a Tinder Select, també permetrà als seus abonats gaudir, anticipadament, de les noves funcions que introdueixi la xarxa social, desactivar la publicitat i lluir una insígnia en el seu perfil que identifiqui l'usuari com a 'premium'. Si ho vol, també podrà optar per ocultar aquest pin de reconeixement.

"Sabem que hi ha un subconjunt d'usuaris molt compromesos i actius que prioritzen maneres més efectives i eficients de trobar connexions", va explicar al setembre el cap de producte de Tinder, Mark Van Ryswyk. Després de realitzar "extenses proves i retroalimentació amb aquesta audiència", la companyia va decidir donar a llum una oferta "completament nova".

Menys de l'1%

Aquesta curiosa i exclusiva subscripció està disponible només per als usuaris "extremadament actius", que Tinder xifra en menys de l'1% del total de la base. L'app, propietat de la companyia nord-americana Match Group, va començar a enviar invitacions limitades al setembre, quan va anunciar el pla. Al llarg de les darreres setmanes ha anat expandint aquestes invitacions.

Els usuaris que vulguin accedir a Tinder Select hauran de complir una sèrie de requisits. La plataforma els demana enviar una sol·licitud, tenir un perfil amb els seus interessos especificats, una biografia, almenys quatre fotografies seves i un objectiu declarat de què busquen en una relació emocional.

La nova subscripció suposa un salt a l'estratègia de Tinder. Tant que, fins i tot, alguns usuaris han pensat que era una broma. Actualment, l'aplicació ofereix tres opcions de pagament amb preus que oscil·len entre 14,99 i 30,99 euros mensuals.