Matí d'alteracions a les línies l'R5 i l'R50 de FGC per una avaria entre Sant Vicenç de Castellet i Manresa

Els passatgers han hagut d'agafar un tren llançadora per fer el tram entre la capital del Bages i Sant Vicenç, on es feia el transbordament

Passatgers, aquest dilluns, a l'estació de Sant Vicenç de Castellet dels FGC

Passatgers, aquest dilluns, a l'estació de Sant Vicenç de Castellet dels FGC / David Bricollé

ACN

Poc abans de 2/4 d'11 d'aquest dilluns, FGC ha informat que el servei de tren entre Manresa i Barcelona (R5 i R50) ha quedat normalitzat després d'unes hores d'alteracions en la circulació per una avaria entre la capital del Bages i Sant Vicenç de Castellet. Concretament, durant les primeres hores del dia, entre aquestes dues estacions hi ha circulat un tren llençadora especial, amb horaris no habituals. Els passatgers, una vegada a Sant Vicenç, han hagut de fer transbord per agafar, allà sí, un dels trens que han continua circulant en la freqüència i horaris de sempre fins a Barcelona. El mateix ha passat en sentit invers: la línia ha funcionat amb normalitat fins a Sant Vicenç i allà calia fer el transbort al tren llançadora habilitat.

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha estat fent obres de millora aquest cap de setmana a la línia Llobregat-Anoia, feines que continuaran dissabte i diumenge vinent. S’emmarquen en el procés de renovació de les instal·lacions, equipaments i localitzacions que duu a terme l’empresa. D’una banda, es renoven les subjeccions dels trams de via de dos túnels, el de la Puda (de 1.054 metres de llargada), entre les estacions d’Olesa de Montserrat i Aeri de Montserrat; i el túnel de Firmat (de 566 metres), situat entre les estacions de Sant Vicenç de Castellet | Castellgalí i Manresa Viladordis.