L'última estratègia de Carrefour: els carretons sorpresa

Els preus estaran entre els 9,99 i els 29 euros

Carretons sorpresa de Carrefour

Carretons sorpresa de Carrefour / Carrefour

Redacció

L'empresa Carrefourha llançat a Espanya els "carretons sorpresa", una iniciativa on els clients podran adquirir carretons de la compra sense conèixer-ne el contingut però "pagant cinc vegades menys per ells". Des del grup francès, han destacat aquest dilluns en un comunicat que és la primera vegada que es posa en marxa a Espanya aquest concepte de compra "tan sorprenent com original".

En concret, els consumidors podran trobar dos tipus de carretons "sorpresa". El primer carretó conté productes bàsics i habituals d'alimentació i higiene per a tota la família valorats en 50 euros i que es podran adquirir per 9,99 euros. El segon carretó, compost per articles de no-alimentació, inclou petit electrodomèstic, papereria, roba i parament de la llar, per valor de 150 euros, i estarà a la venda per només 29 euros.

L'acció es limitarà a un dia i es permetrà adquirir un carretó per client màxim. "La companyia ha cuidat al màxim els articles que integren aquests "carretons sorpresa" per tal de garantir la satisfacció dels seus clients i complir les seves expectatives", han assenyalat.

Després de llançar aquesta iniciativa a Madrid i Andalusia, la companyia planeja ampliar-la a altres punts de la geografia espanyola. Així, l'estalvi, "clau en la política de la companyia, es visibilitza de manera divertida, innovadora i diferencial", han valorat des de Carrefour.

L'operació dels "carretons sorpresa" comptarà amb una campanya en xarxes socials i dinamització als mitjans externs i canals propis per tal d'aconseguir la màxima interacció amb els clients, ja que la companyia preveu generar una gran expectació.