Antena 3 lidera les campanades de Cap d'Any amb 5,6 milions d'espectadors

TV3 lidera les cadenes autonòmiques amb més d'un milió d'espectadors

La Puerta del Sol durant les campanades

La Puerta del Sol durant les campanades / Agències

EFE

Antena 3 va ser la cadena de televisió més vista per acomiadar l'any 2023, amb més de 5,6 milions d'espectadors i un 34,4 % de quota de pantalla, per davant de la 1 de TVE, que va ser seguida per 4,3 milions de persones i un 27 % de quota.

Segons l'anàlisi de Barlovento Comunicació, elaborat amb dades de Kantar, el minut de les Campanades va ser vist per 15,2 milions de persones i va aconseguir una quota de pantalla del 93,3 % de les cadenes que el van retransmetre.

Crida l'atenció el fet que les Campanades d'enguany van ser les menys vistes dels últims set anys, i van perdre un milió d'espectadors respecte a les del 31 de desembre de 2022.

El 'rànquing' de cadenes nacionals més vistes el completen: Telecinco, amb 1,1 milions i un 6,9 % de quota de pantalla; La 2 de TVE, amb 852.000 seguidors i un 5,2 % de quota; La Sexta, amb 777.000 espectadors i un 4,8 % de quota; i Cuatro, amb 128.000 espectadors i un 0,8 %.

TV3 va ser la cadena autonòmica més seguida, amb més d'un milió d'espectadors, per davant de Canal Sur (287.000), TVG (174.000), Telemadrid (140.000), Aragón TV (131.000) i ETB2 (111.000). La Televisió de Canàries, en el seu horari canari, va reunir 482.000 espectadors.

Quant al consum total de televisió va ser de 16,3 milions, la qual cosa suposa un descens de 814.000 (un 5 %) en la comparació amb 2022 quan es va comptabilitzar 17,1 milions d'espectadors.