Popeyes® supera els 100 restaurants a Espanya i ho celebra en un esdeveniment sense precedents

Popeyes® conquereix el territori nacional gràcies a la seva famosa recepta de Louisiana, l'origen i la frescor dels seus productes i el seu acurat procés de marinat i cuinat

Nacho Sedano, director general de Popeyes Iberia, i Yvette Altet, directora de Màrqueting.

Nacho Sedano, director general de Popeyes Iberia, i Yvette Altet, directora de Màrqueting. / .

Poques empreses aconsegueixen fites semblants en tan poc temps. Popeyes® és una cadena de restauració originària de Louisiana (EUA) i especialitzada en pollastre a l'estil cajun que, després d'arribar al nostre país a finals del 2019, ha aconseguit inaugurar més de 100 establiments en menys de quatre anys. Un creixement imparable que ha convertit la filial espanyola en un dels vaixells insígnia de Popeyes® a nivell internacional, sent el tercer país amb més restaurants de la marca al món.

"Espanya s'ha convertit en un país de referència per a la companyia a nivell mundial", assenyala Nacho Sedano, director general de Popeyes Iberia. Al llarg de la curta però prolífica trajectòria, la cadena ha invertit 150 milions d'euros i ha creat més de 3.500 llocs de treball a Espanya.

Superar la xifra de 100 restaurants al nostre país no és una cosa que es vegi cada dia. Per això, Popeyes® va aprofitar aquesta ocasió per celebrar amb magnificència un esdeveniment 360 a Madrid, en què va reunir nombroses celebritats i entusiastes de la marca per posar en valor els elements clau del seu èxit: productes frescos d'origen local i la cura en el procés de cuinat.

El mercat incloïa diversos 'stands' amb les matèries primeres que utilitza la marca

El mercat incloïa diversos 'stands' amb les matèries primeres que utilitza la marca / .

Els proveïdors dels productes de Popeyes® com el famós pollastre, les espècies, els vegetals, l'oli o la farina, provinents de zones com Segòvia, Múrcia, Jaén o Osca, van ser els protagonistes del mercat, que la marca va organitzar per donar a conèixer a tots els assistents la matèria primera fresca i d'origen local que utilitza en totes les seves elaboracions.

La recreació d'aquest mercat ha estat la picada d'ullet perfecta per deixar novament palesa la qualitat de l'oferta de Popeyes® i posar en valor la seva aposta per proveïdors locals, que ja superen el 75% del teixit empresarial.

L'oferta reunia verdures, farines, olis, espècies i, per descomptat, pollastre.

L'oferta reunia verdures, farines, olis, espècies i, per descomptat, pollastre. / .

La sostenibilitat també va estar present gràcies als seus proveïdors locals de mobiliari i envasos, ubicats a València i Cantàbria, que subministren materials 100% reciclats als més de 100 restaurants del país i posen en valor el compromís de la marca amb el medi ambient.

Després del recorregut per aquest singular mercat, arribava el moment més esperat de la vetllada, el desafiament culinari “The Fresh Chicken Challenge by Popeyes®”. Un repte que enfrontava personatges tan emblemàtics de la nostra cultura com són Belén Esteban, Josie (estilista de celebritats com Cristina Pedroche), Ana Brito (‘influencer’ i humorista) i Ceciarmy (un dels perfils amb més seguidors a Espanya). Per duos, els participants van haver de demostrar els seus dots culinaris replicant el procés que fan cada dia els xefs de Popeyes® per cuinar tres dels plats més icònics i demanats de la marca: les hamburgueses The Chicken Sandwich i The Soul i les seves tires cruixents de pollastre.

Els famosos que van participar en el concurs de cuina organitzat a Madrid.

Els famosos que van participar en el concurs de cuina organitzat a Madrid. / .

Amb un jurat d'honor compost per Nacho Sedano (director general de Popeyes), un dels xefs de la casa i una de les clientes més fans de la marca, Josie era el guanyador de la nit. A més de coronar-se com un autèntic xef Popeyes®, l'estilista també ha sortejat entre els seus seguidors un any de pollastre gratuït.

Popeyes®, fundada el 1972, té més de 50 anys d'història i de tradició culinària i es distingeix per un menú únic a l'estil de Nova Orleans. La passió de la cadena per la seva herència de Louisiana i el sabor autèntic del seu menjar ha permès a Popeyes® convertir-se en un dels restaurants més grans del món de menjar ràpid de pollastre, amb més de 4.000 restaurants als EUA i a tot el món.