Una vintena de joves es formen en màrqueting digital en un curs de l'Ajuntament d’Igualada i Adecco

El curs té la pretensió d'oferir formació per fer més fàcil la incorporació al mercat loboral d'aquests nois

Alumnes en unes de les sessions de formació

Alumnes en unes de les sessions de formació / Aj Igualada

Enric Badia

Enric Badia

Una vintena de joves d'entre 16 i 30 anys registrats al Sistema de Garantia Juvenil i que no estiguessin estudiant ni treballant, hna pogut fer un curs gratuït a Igualada per formar-se en marqueting digital per tal de trobar noves oportunitats laborals. El curs va ser impulsat per Adecco amb la col·laboració Ig-Nova Ocupació, el servei d'orientació i inserció laboral de l'Ajuntament d'Igualada, i va tenir lloc a l'edifici de Cal Badia de la capital anoienca. La formació ha finalitzat el 22 de novembre i s’ha impartit tots els matins de dilluns a divendres des del passat mes de setembre.

El programa oferia continguts alineats amb les necessitats empresarials i impartits per docents experts, segons han explicat fons de l'organització. S’ha format a les persones assistents per dissenyar i implementar un pla de màrqueting digital, conèixer els canals i mitjans publicitaris digitals existents, posicionament SEO i SEM, màrqueting de continguts, analítica web, coneixements bàsics necessaris per desenvolupar i gestionar un negoci de comerç electrònic, entre d’altres. És un curs del programa "Tu Carrera Digital", impulsat per Red.es i cofinançat pel Fons Social Europeu.

Ig-Nova Ocupació és un servei d'orientació i inserció laboral promogut per l'Ajuntament d'Igualada amb l'objectiu de dinamitzar l'ocupació a la ciutat i proporcionar suport tant a les persones com a les empreses. L'organització treballa activament per fomentar l'accés al mercat de treball, impulsar el desenvolupament professional i facilitar la intermediació entre l'oferta i la demanda a Igualada i l'Anoia.