L’Escola Montserrat de Sant Vicenç se suma a la lluita contra el càncer de mama

L’alumnat de primer de Màrqueting i Publicitat ha creat la campanya Cada pètal compta

Una de les fotografies que formen part de la campanya de l'Escola Montserrat

Una de les fotografies que formen part de la campanya de l'Escola Montserrat / Escola Montserrat

Redacció

«Cada pètal compta», aquest és el lema de la campanya que l’alumnat de 1r del cicle de Màrqueting i publicitat de l’Escola Montserrat ha creat amb motiu del Dia mundial contra el càncer de mama. La campanya consta de fotografies per conscienciar sobre aquesta malaltia, una llista col·laborativa de temes a Spotify i comercialitzen bossetes de llavors per recaptar fons.

Els estudiants de l’Escola Montserrat han treballat la campanya a partir del concepte de les flors perquè «desafien l'adversitat per créixer enèrgiques i desbordar bellesa. Com les persones afectades pel càncer de mama, que mostren una fortalesa interna i una resiliència innata per afrontar aquesta malaltia», expliquen. Cada pètal de flor, protagonistes de la campanya, representa la resistència, la determinació i la perseverança que caracteritza les persones supervivents del càncer de mama.

L’alumnat va fer una sessió de fotografia creativa liderada per Natàlia Calviño, alumna i fotògrafa. Es va comptar amb la col·laboració de l’artista castellvilarenc Danny Gibert, que va cedir el seu estudi. També s’ha confeccionat una llista de reproducció col·laborativa a Spotify amb cançons que aporten vitalitat i optimisme. I s’han comercialitzat bossetes de llavors per recaptar fons per a l’Associació contra el càncer de Sant de Vicenç de Castellet. Els diners que s’obtinguin s’entregaran a l’acte programat per al dia 21 d’octubre.