Berga obre la convocatòria per organitzar les barres de bar del ball de Carnaval

Poden presentar sol·licituds entitats, associacions o fundacions sense ànim de lucre amb seu social a Berga

Ball de Carnaval de l’any passat, a la carpa del passeig de la Indústria de Berga

Ball de Carnaval de l’any passat, a la carpa del passeig de la Indústria de Berga / Ajuntament de Berga

Redacció

L’Ajuntament de Berga ha obert la convocatòria per a les entitats que vulguin formar part de l’organització de les barres del ball de disfresses del Carnaval d'enguany. . Es farà al passeig de la Indústria la nit del dissabte 18 de febrer.

L’esdeveniment contempla la cessió de l’espai públic per ubicar barres durant la celebració del ball de disfresses d’acord amb l’ordenança que regula la concessió de premis com a resultat de la participació en els concursos dels actes festius i culturals organitzats pel consistori. La convocatòria s’adreça a entitats, associacions o fundacions sense ànim de lucre i amb seu social al municipi de Berga.

Característiques de la convocatòria

Les bases de la convocatòria contemplen la participació d’un màxim de dues entitats. Si el nombre de sol·licituds supera les places disponibles, aquestes es cobriran per ordre d’inscripció. La cessió de l’espai s’atorgarà per a un període de dos anys consecutius, tot i que no serà obligatori exhaurir-los.

Organització i tasques

Les persones que aportin les diferents entitats hauran de ser majors de 18 anys i hauran d’haver realitzat obligatòriament una formació organitzada pel consistori berguedà sobre dispensació responsable i violències sexistes en l’àmbit de l’oci nocturn. Les funcions que hauran de desenvolupar les persones designades inclouen l’assistència a les reunions informatives sobre la logística de l’esdeveniment, atendre les barres en cadascun dels torns del servei establert, la recollida del material i la neteja de l’espai de les barres quan hagi acabat el ball de disfresses, entre d’altres.

Les associacions participants hauran de cofinançar el càtering (aigua i refrescos) dels artistes que participin en el ball. La comanda es farà conjuntament i els beneficis que es generin es dividiran a parts iguals entre les dues entitats que gestionin el servei de barra.

Presentació de sol·licituds

Les entitats, associacions o fundacions sense ànim de lucre i amb seu social a Berga que estiguin interessades a concórrer en la convocatòria hauran de presentar una instància genèrica de forma telemàtica a través del registre general d’entrada de l’Ajuntament de Berga. El termini per a la presentació d’instàncies estarà obert fins al 20 de gener.