Gósol denuncia un servei local de fix i Internet deficient

L’Ajuntament afirma que Movistar no li dona resposta a les demandes d’una connexió estable

L’alcalde de Gósol, Rafel López, al centre del poble

L’alcalde de Gósol, Rafel López, al centre del poble / ARXIU PARTICULAR

Miquel Spa

L’Ajuntament de Gósol ha denunciat que la companyia telefònica Movistar presta al municipi un servei deficient tant pel que fa a la telefonia fixa com al servei d’Internet especialment quan hi ha mal temps amb tempesta elèctrica o pluja. Així, el consistori ha emès un comunicat públic en el qual alerta que «l’Ajuntament de Gósol reivindica el seu dret a tenir servei de telefonia i Internet després de constants talls del servei per part de Movistar». L’Ajuntament ha apuntat un recull de greuges: «Des de fa anys Gósol s’ha trobat amb incidències a la xarxa de telefonia fix , de mòbil i d’Internet;Després de repetides queixes la companyia no respon ni soluciona les mancances;Les causes que dóna Movistar són: que la companyia no inverteix en infrastructures i que quan hi ha tempesta elèctrica es cremen els circuits de les centraletes. Que no hi ha recanvis i que no s’hi pot fer res ja que no és una inversió rendible; Els negocis i els usuaris tenen un perjudicis que no els permet funcionar amb normalitat i que alhora paguen a Movistar». Davant d’aquesta situació d’indefensió, el consistori ha emfatitzat que «Gósol denuncia aquest greuge comparatiu amb altres pobles ja que cada vegada que hi ha tempesta les incidències són més constants i ningú respon ni les soluciona».