Imatge refrigerant
Rosalía, el nou sabor de Coca-Cola
La nova col·laboració de la cantant de Sant Esteve Sesrovires inclou el seu nou senzill ‘LLYLM
![Rosalía en la nova campanya de Coca-Cola](https://estaticos-cdn.prensaiberica.es/clip/b3b3f2d6-17e8-47e9-8cfc-2fce41c77a00_source-aspect-ratio_default_0.jpg)
Rosalía en la nova campanya de Coca-Cola / EPC
Mireya Roca
Com en el seu moment Luis Miguel (als 90), Rosalía s’ha convertit en una estrella publicitària de la mà de Coca-Cola. L’artista de Sant Esteve Sesrovires va posar amb una imatge refrescant i un somriure d’orella a orella per al llançament de Coca-Cola Movement, el nou sabor d’edició limitada zero sucre de la plataforma Coca-Cola Creations.
{"youtubeEmbed":[]}
Per a la campanya de la corporació multinacional nord-americana de begudes, la guanyadora del Grammy a millor àlbum llatí alternatiu o de rock pel seu disc ‘Motomami’, va enfundar-se un ‘monolook’ blanc de línia purament esportiva.
«La transformació és una manera d’autoexpressió molt important per a les generacions actuals i no hi ha llenguatge més universal per aquesta transformació que la mateixa música», assenyala un portaveu oficial de The Coca-Cola Company. «Associar-nos amb una artista com Rosalía, una autèntica inspiració per la seva manera de desafiar els gèneres establerts, per donar vida al nou llançament de Coca-Cola Creations ha sigut tota una revolució per a nosaltres i ens ha obert nous camins», ha dit.
Segons diu el comunicat, col·laborar amb Coca-Cola ha inspirat Rosalía a compondre el seu nou single ‘LLYLM’, que va ser publicat el 27 de gener. No només és la primera vegada que Rosalía treu un tema amb parts íntegrament en anglès, sinó que també és la primera vegada que un artista crea una cançó per a Coca-Cola Creations.
El senzill ha sigut llançat globalment per Columbia Records i forma part del vídeo principal de la campanya, protagonitzat per Rosalía.
«Estic molt emocionada pel llançament d’aquesta beguda creada amb Coca-Cola. Espero que tothom pugui gaudir com jo d’aquest viatge ple de música, sabors i creació. M’he divertit molt creant ‘LLYLM’ i m'ho he passat molt bé fent aquesta col·laboració amb Coca-Cola», ha destacat la intèrpret de ‘Malamente’.
- Més de 20 anys esmorzant cada dissabte al Golden
- Dos professors de Manresa recullen prop de 5.000 signatures per canviar el sistema d’ensenyament
- El superaliment ric en antioxidants que has de consumir cada nit per millorar la memòria
- Detenen un home a Berga per forçar la seva exparella a pujar en un cotxe i retenir-la contra la seva voluntat
- L’Ajuntament estudia la creació de noves piscines públiques a Manresa
- ERC de Sant Vicenç dels Horts demana a la direcció nacional que 'depuri responsabilitats' pel ninot de Junqueras
- Necrològiques del 9 de juliol del 2024
- Canvis en la gratuïtat del Túnel del Cadí: es farà per mitjà d'una app vinculada a la matrícula del vehicle