"Domingo me la pela": La nova promoció anticrisi de 100 Montaditos

La marca del Grup Restalia posa en marxa la seva promoció “Domingo me la pela”, amb la qual ofereix productes “a preu de pessetes”. A més, aquesta oferta ve acompanyada de les noves gerres de cervesa, Quijote i Sancho.

La promoció anticrisi de 100 Montaditos fa una picada d'ullet a les pessetes

La promoció anticrisi de 100 Montaditos fa una picada d'ullet a les pessetes

¿Comprar montaditos a preus de fa 20 anys? En plena escalada de preus, el que podria semblar impossible, està a l'abast de la nostra butxaca gràcies a la nova promoció anticrisi de 100 Montaditos. La marca estrella del Grup Restalia afronta la recta final de l'any amb importants novetats, entre les quals destaca el llançament de “Domingo me la pela”.

Ofertas de la promoción "Domingo me la pela"

Ofertes de la promoció "Domingo me la pela" / Restalia

Complicitat amb les pessetes i el públic sènior

Amb el seu característic to informal, la promoció estrella per als diumenges de 100 Montaditos deu el seu nom a “les peles”, com s’anomenaven col·loquialment les pessetes, i és una clara picada d'ullet als baixos preus de llavors, en comparació amb els d'ara . D'aquesta manera, hi ha dos packs que inclouen beguda i montaditos o aperitiu, que costen 500 pessetes (3 euros) o 1.000 pessetes (6 euros).

A més, “Domingo me la pela” homenatja les persones que van viure amb les pessetes, especialment la gent més gran, que han anat guanyant pes entre la clientela de 100 Montaditos. Perquè el vaixell insígnia de Restalia va deixar fa temps de ser únicament la cerveseria favorita de la joventut, convertint-se en locals on acudeix tota la família.

Imagen promocional de la promoción "Domingo me las pela"

Imatge promocional de "Domingo me la pela"

La franquícia s'avança així a una pujada de gener que es preveu complicada, fent gala del seu compromís amb la clientela i el seu objectiu de continuar democratitzant l'accés a la gastronomia amb una carta amb productes de primera qualitat i proveïdors nacionals a uns preus imbatibles. No és la primera vegada que ho fa. Ja el 2008, en plena crisi econòmica, 100 Montaditos va revolucionar el sector amb la promoció Euromania, que inclou productes a un euro i segueix vigent els dimecres.

Noves gerres: Sancho i Quijote

La nova promoció de 100 Montaditos arriba, a més, amb novetats a la carta. La franquícia incorpora dos nous formats de gerres de cervesa: la gerra Quijote i la gerra Sancho (més gran). Posa així sobre la taula dos dels personatges més estimats i universals de la literatura espanyola i reafirma la seva aposta per la nostra cultura, especialment notable per a la seva estratègia internacional.

El “Domingo me la pela” anima els consumidors a pensar en pessetes i ofereix diverses opcions, combinant les seves noves i exclusives gerres gelades o refrescos amb montaditos i aperitius. D'aquesta manera, per només 500 pessetes, o 3 euros, el client pot gaudir d'una gerra Quijote o refresc + 2 montaditos o 1 aperitiu, amb la possibilitat de demanar-ho doble per 1.000 pessetes (6 euros). En totes les opcions, per 0, 50 euros més, es podrà gaudir de la gerra gran (Sancho) o cervesa prèmium.

Combo "Domingo me la pela". 3 euros (500 pesetas)

Combo "Domingo me la pela". 3 euros (500 pessetes)