Parc Vallès, a Terrassa, celebra els seus 25 anys amb la seva transformació per impulsar el concepte Shopping Promenade, marcant una fita com el primer parc comercial i d'oci del Grup Frey a Espanya que incorpora aquesta proposta pionera. La multinacional, dedicada al retail sostenible a Europa, ha invertit tres milions d'euros en la remodelació, adaptant les instal·lacions per convertir-les en una referència de consum sostenible.

La iniciativa de retail sostenible ofereix als visitants una experiència integral que combina una àmplia oferta comercial i d'oci amb espais pensats per a tota la família. La companyia espera tancar l'any 2023 amb prop d'11 milions de visitants i generar 622 llocs de treball directes, conslidant Parc Vallès com un motor econòmic a la regió. En total, compta amb una superfície bruta llogable de 47.300 metres quadrats, dels quals 29.500 es dediquen a gastronomia i oci. L'ocupació actual és del 99,7%.

D'esquerra a dreta: Javier García, Thibault Coatanea, Núria Gándara, Jordi Ballart, Oriol Alba min Parc Vallès

Nous espais i serveis

La transformació del parc inclou millores significatives, com una renovació completa de façanes, paviments i recorreguts interiors per garantir l'accessibilitat. L'aparcament s'ha optimitzat, amb 10 estacions de càrrega elèctrica i un pla per arribar fins als 30 el pròxim mes de gener. També s'ha fet una renovació completa de la plaça principal per crear un ambient càlid i sostenible.

Estacions de recarrega de vehicles elèctrics a Parc Vallès Parc Vallès

Tanmateix, el nou Parc Vallès destaca pel seu compromís amb l'art urbà, convertint les façanes en una galeria a l'aire lliure. Amb murals dels artistes locals Anna Taratiel i Zosen Bandido, el centre comercial compta també amb la certificació ambiental BREEAM, i espera conseguir la certificació Biosphere pròximament.

Amb aquesta transformació, Parc Vallès es converteix en el líder regional del retail sostenible, afavorint una nova forma de consum que prioritza la sostenibilitat i l'experiència positiva dels visitants. La seva gerent, Núria Gàndara, destaca que "amb aquesta transformació, preparem el parc per una nova etapa de creixement, millorant l'experiència dels visitants segons els nous hàbits i tendències de consum i entreteniment del nostre entorn."

El Grup Frey, amb la seva estratègia d'expansió a Espanya, consolida Parc Vallès com el punt de referència del seu compromís amb el retail sostenible a Catalunya, amb projectes futurs, com Shopping Promenade Lleida, ja en construcció.