"La nostra relació amb les empreses es basa en la confiança"

Servei fiscal: L'assessorament tributari que les empreses necessiten

Dolors Poveda, sòcia economista a Adbisio ETL GLOBAL

Dolors Poveda, sòcia economista a Adbisio ETL GLOBAL / ADBISIO

Quines estratègies implementen per garantir que les empreses compleixin amb les obligacions fiscals i evitin sancions o multes?

Conèixer molt bé els nostres clients és primordial, saber què fan, com ho fan, quina activitat desenvolupen, a on es realitza l’activitat, si treballen en mercats nacionals, internacionals, etc. A partir d’aquí, podem implementar mecanismes de control per tal de garantir la seguretat jurídica i evitar riscos de compliment i possibles sancions.

Pot explicar com treballen en col·laboració amb les empreses per optimitzar la seva estructura fiscal?

Tot i que la fiscalitat de la reestructuració empresarial està en constant moviment, oferim a les empreses la possibilitat de realitzar canvis que permetin optimitzar els seus recursos i el diferiment en la tributació. Comptem amb un equip de professionals especialitzats en aquesta àrea, distribuïts segons la dimensió de l’empresa per tal de garantir un millor assessorament. La nostra relació amb les empreses es basa en la confiança i la cooperació de cada una de les parts, per tal de poder millorar la seva estructura fiscal, prevenint i minimitzant riscos.

Com ajuden a les empreses a adaptar-se als canvis en la legislació fiscal que poden afectar les seves operacions?

En aquests darrers anys ha anat apareixent la figura dels nous impostos i també s’han modificat d’altres ja existents. És per això que des del departament fiscal s’estudia com poden afectar als nostres clients els canvis normatius i ens posem en contacte amb cadascún, d’una banda, per mesurar l’impacte dels costos de compliment que han de suportar de manera rellevant en la seva activitat econòmica i, de l’altre. per acompanyar-los en la implantació dels canvis.

També organitzem jornades per tal d’arribar a un públic més ampli. Recentment vàrem preparar una jornada a la Cambra de Comerç per tal d’exposar la figura del nou impost especial sobre els envasos de plàstic no reutilitzables, el qual afecta als contribuents fabricants, importadors i adquirents intracomunitaris de productes que formen part de l’àmbit objectiu.

Quin és el procés de contacte i contractació dels seus serveis fiscals? De quina manera capteu clients?

Des del departament fiscal valorem molt positivament qualsevol tipus de captació de clients, ja siguin clients que s’adrecen a nosaltres de la forma tradicional iniciant una simple trucada, a través de la nostra web, o bé a través de les diferents xarxes socials.

En especial, és molt important la captació de clients per recomanació, aquesta és la nostra millor carta de presentació, la satisfacció dels nostres clients és una satisfacció per a tot l’equip professional que treballa cada dia per ser millors professionals i oferir els millors serveis en l’àmbit tributari. Que la confiança que els nostres clients han dipositat en nosaltres s’estengui a la resta d’àrees d’Adbisio ETL GLOBAL, per considerar que som un equip multidisciplinari en l’assessora- ment empresarial.