Empresa de comunicació de la Catalunya Central necessita un assessor/a publicitari
S'ofereix contracte laboral amb alta a la Seguretat Social, retribució fixa i incentius variables
Una empresa de comunicació de la Catalunya Central busca una persona per incorporar-se en el càrrec d'assessor/a publicitari. En aquesta feina, les tasques a realitzar consistiran en gestionar la cartera de clients, captar-ne de nous, dur a terme prospeccions en l'àmbit comercial, comercialitzar amb productes, principalment digitals i implicar-se en tot el procés de venda -inclosa la preparació de propostes, anàlisi de resultats, entre d'altres-.
Els requisits a complir per aspirar al càrrec són tenir un perfil digital, parlar en català, tenir bona presència i tenir carnet de conduir amb vehicle propi. Es valoraran positivament aspectes com la formació en màrqueting digital i publicitat, l'experiència en el món comercial, l'hàbit de treballar tant amb CRM com amb objectius i nivell d'anglès.
L'empresa ofereix un contracte laboral, alta a la Seguretat Social i una retribució fixa amb incentius variables i quilometratge. Els interessats poden fer arribar el seu CV enviant un correu electrònic a través d’aquest enllaç.
- Arriba un episodi de pluges a Catalunya: on i quan plourà? Aquesta és la previsió del Meteocat
- La Policia Nacional alerta sobre aquesta estafa que buida els comptes bancaris
- Mor el conductor d’una furgoneta en un accident a la C-451, a Llobera
- Viure amb lipedema, la malaltia de les dones que només s'engreixen: "Em vaig sentir alliberada quan vaig saber per què guanyava tants quilos
- Necrològiques del 9 d'abril del 2024
- El gest desagradable d'una soltera en conèixer l'afició de la seva cita a 'First Dates
- La regió pot canviar en nou mesos una comissària que només n’ha exercit cinc
- Turull demana des de Manresa als votants que no deixin que Illa sigui el president