Ryanair bromeja amb cobrar per anar al lavabo

L'aerolínia desmenteix que planegi fer pagar per fer servir el servei dels avions

Arxiu

Arxiu / Daniel Karmann/dpa

EPE

Una de les normes generals a l'hora de viatjar és estalviar el màxim possible en costos. Per això, moltes persones prefereixen renunciar a una qualitat més alta amb la condició de gastar menys i poder invertir més durant en el viatge o bé en l'allotjament. Precisament per aquesta qüestió hi ha els qui opten per agafar els bitllets amb la suficient antelació, però això no sempre és possible. Hi ha vegades que surten viatges improvisats. Fins i tot, si tens sort, podràs trobar algun descompte que encaixi amb el que busques. Tanmateix, trobar-ne no és sempre fàcil.

Els comparadors de preus d'aerolínies solen ser una solució bastant assequible, ja que si no tens clar amb quina companyia vols fer el trajecte t'ensenyarà quines són les disponibles i quin és el preu més baix. I si parlem de minimitzar costos, l'aerolínia més popular quant a això és Ryanair.

Hi ha diverses qüestions que l'empresa posa en joc per permetre's posar a la venda bitllets tan barats. Per començar, cada avió -tots els models són els mateixos, la qual cosa també permet estalviar- té la màxima xifra de seients possibles. Aquestes places, a més a més, solen anar plenes. A més, el menjar i la beguda a bord no estan inclosos i hauràs de pagar si vols alguna cosa. També has de comptar amb una despesa extra si vols portar més equipatge i el personal a bord és limitat.

Per tant, aquestes aerolínies ofereixen poques coses gratuïtes. Això, a les xarxes socials provoca crítiques i també genera rumors. Ryanair habitualment rep moltes queixes pels cost addicional que suposen alguns suplements que no venen inclosos en el bitllet. Això ha fet sorgir una teoria a les xarxes que ha guanyat pes amb el pas dels dies: el temor a que la companyia comenci cobrar per anar al lavabo.

Aquesta idea ha pres força entre els consumidors i no ha estat ignorada per la companyia, que ha respost a través del seu compte de TikTok. I és que l'empresa irlandesa compta amb gran presència en Internet, on sol expressar-se amb publicacions majoritàriament iròniques. Aquesta vegada no ha estat diferent i han publicat un vídeo en el qual es podia escoltar un àudio de fons “Pot ser que sí o pot ser que no”, encara que al peu de publicació asseguraven que es tractava d'una broma.