Desfer-se del greix abdominal és un dels reptes més complicats quan intentem aprimar-nos. El ventre pla se'ns sol resistir més del que ens agradaria i aconseguir un abdomen marcat esdevé un objectiu gairebé impossible. La clau per aconseguir-ho no és passar gana o buscar dietes miracle que prometen ajudar-nos a lluir un ventre sense greixos. El secret és canviar els nostres hàbits de vida, apostant per un estil de vida més saludable, i practicar exercici d'una manera freqüent.

El primer pas per aconseguir un ventre pla és apostar per l'alimentació saludable. Inclou moltes verdures riques en nutrients, proteïnes i alguns carbohidrats com l'arròs, la quinoa i les patates. Les carns magres, com el gall d'indi i el pollastre, són ideals, ja que són baixes en greix i, per tant, en calories. Si ets vegetarià o vegà, pots substituir-les per tofu o un grapat de nous, anacards o ametlles.

Hi ha certs aliments que hauries de suprimir de la teva dieta si el que estàs buscant és perdre panxa:

  • Aliments processats: són densos en calories, contenen carbohidrats, greixos i sucres, una combinació que promou el greix visceral.
  • Alcohol: Quan bevem, el cos prioritza la descomposició de l'alcohol, estirant els subministraments de glucogen i emmagatzemant la resta com a greix.
  • Aliments inflamatoris: com diferents tipus de sucre o qualsevol aliment que no se't posin bé per intoleràncies, per exemple, ja que això farà que el teu estómac s'agiti i el cos augmenti l'emmagatzematge de greix com a mecanisme de seguretat.
  • Salses i amaniments: condimenta el menjar amb herbes i espècies.

Fer esport per aconseguir un ventre pla wayhomestudio

L'esport és l'altra peça que no ha de faltar al teu pla per perdre panxa. Aposta per una rutina d'exercici de força, en què facis pes lliure o facis servir peses russes. L'ideal és fer sessions de 30 minuts, almenys tres cops per setmana.